Wróć

Regulamin strony

Rozdział 1

Postanowienia ogólne

Serwis internetowy www.grupamanagerska.pl jest własnością firmy Grupa Managerska Grzegorz Żyłak podmiotu wpisanego do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, z siedzibą w Wałbrzychu, 58-304, ul. Bema 67a, zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) pod numerem identyfikacji podatkowej NIP: 8861790829, Regon: 891060561, oraz firmy Grupa Managerska Michał Woźniak podmiotu wpisanego do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, z siedzibą w Warszawa, 03-144, Światowida 51/28, pod numerem identyfikacji podatkowej NIP: 6681903395, Regon: 302563790, działających w ramach konsorcjum firm.

§ 1

Korzystając z serwisu www.grupamanagerska.pl użytkownik potwierdza, że zapoznał się z poniższym regulaminem.

§ 2

Wymagania techniczne / sprzętowe niezbędne w celu skorzystania z serwisu : komputer, dostęp do internetu, przeglądarka internetowa.

Rozdział 2

Definicje

Użyte w regulaminie określenia należy rozumieć następująco:

1) Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z zasobów serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.grupamanagerska.pl
2) Administrator – właściciel serwisu Grupa Managerska Grzegorz Żyłak
3) Dostęp SMS – usługa dostępu do wzorów pism i umów, świadczona przez Administratora na rzecz Użytkownika po dokonaniu płatności SMSem.
4) Serwis – serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.grupamanagerska.pl

Rozdział 3

Prawa autorskie

§ 1

Majątkowe prawa autorskie do treści znajdujących się w serwisie internetowym należą do Administratora serwisu oraz autorów poszczególnych publikacji i materiałów. Prawa autorskie podlegają ochronie przewidzianej w Ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83, ze zm.). Korzystanie z serwisu internetowego nie oznacza nabycia przez Użytkownika jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych do utworów w nim zawartych, Użytkownik może korzystać z tych utworów jedynie w zakresie dozwolonym w Ustawie o prawie autorskim. Warunkiem wykorzystania materiałów z serwisu jest uzyskanie pisemnej zgody Administratora. Za formę równoważną formie pisemnej uznaje się uzyskanie zgody za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§ 2

Żadna część jak i całość utworów zawartych w portalu nie może być powielana i rozpowszechniania lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób ( w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji ) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez zgody redakcji. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody redakcji lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozdział 4

Usługi oferowane w serwisie

Na stronach serwisu użytkownik ma mozliwość skorzystania z : 

wyboru i zapoznawania się z programami szkoleniowymi i doradczymi zamieszczonymi w serwisie ( usługa bezpłatna )
wyboru i zapoznawana się z artykułami zamieszczonymi w serwisie ( usługa bezpłatna )
wyboru i zapoznawania się z sylwetkami Trenerów i Konsultantów zamieszczonymi w serwisie ( usługa bezpłatna ) 
Rozdział 4

Usługa "Dostęp SMS"

§ 1

Usługa "Dostęp SMS" świadczona za pośrednictwem witryny internetowej www.grupamanagerska.pl nie jest możliwa.

Rozdział 5

Postępowanie reklamacyjne

§ 1

Reklamacje dotyczące usług świadczonych na stronie www.grupamanagerska.pl prosimy zgłaszać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres email : biuro@grupamanagerska.pl. Treść reklamacji : "Niniejszym składam reklamację na usługę xyz z przyczyn (prosimy o podanie przyczyn reklamacji)". 

Szczegóły procesu reklamacji znajdują się TUTAJ.

§ 2

Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie po jej otrzymaniu. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Użytkownika który przesłał użytkownik lub na inny wskazany przez użytkownika adres.

§ 3

Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.

Rozdział 6

Dane osobowe

§ 1

Administrator portalu nie gromadzi danych osobowych a wszelkie dane uzyskane w związku z prowadzoną korespondencją pomiędzy użytkownikiem a redakcją portalu są chronione. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne. W każdym czasie użytkownik ma prawo żądać wglądu i usunięcia swoich danych jak również wszelkiej korespondencji prowadzonej z redakcją serwisu.

Rozdział 7

Przerwy w funkcjonowaniu serwisu

§ 1

Administrator informuje o możliwości wystapienia krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu serwisu internetowego w przypadku planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera lub oprogramowania serwisu. Przed planowaną przerwą użytkownicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną.

Rozdział 8

Postanowienia końcowe

§ 1

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie do świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 2

Niniejszy regulamin obowiązuje od 16.08.2012

____________________________________________________________________________________________________________________________

Reklamacja - procedura

1. W sytuacji, w której Klient nie jest zadowolony z jakości przeprowadzonego przez nas szkolenia lub doradztwa, ma on możliwość wniesienia reklamacji.

2. Reklamację Klient powinien złożyć w formie pisemnej lub scanem na adres: biuro@grupamanagerska.pl w terminie do 7 dni po zrealizowanym działaniu.

3. Czas rozpatrzenia reklamacji przez nas to 14 dni roboczych, licząc od dnia potwierdzenia wpłynięcia pisma.

4. Pismo reklamacyjne powinno zawierać:

Przedmiot reklamacji
Konkretne argumenty przemawiające za zasadnością reklamacji
Propozycje formy zadośćuczynienia
5. Przyjmuje się, że Klient oczekuje od naszego działania iż:

Zostaną spełnione założone i ustalone wcześniej z zamawiającym cele szkolenia
Prowadzący poprowadzi zajęcia w sposób interesujący i aktywizujący Grupę
Prowadzący szkolenie ma wiedzę merytoryczną niezbędną do poprowadzenia zajęć
W czasie szkolenia zostaną zrealizowane umówione treści tematyczne
Zostaną spełnione warunki podpisanej przez obydwie strony umowy
6. Przyjmuje się, że Grupa Managerska oczekuje od Klienta, iż:

Wszyscy Uczestnicy włączą się aktywnie w proces analizy potrzeb (anonimowe ankiety przed szkoleniem), co znaczącą wpłynie na formę i kształt doprecyzowanego programu szkolenia.
Uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces w trakcie szkolenia
Uczestnicy dostosują się do wspólnie ustalonych na początku szkolenia zasad
Uczestnicy będą aktywnie brali udział we wcześniej wypracowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach.
7. Grupa Managerska ma prawo zmiany ustalonego terminu szkolenia nie później niż 14 dni przed datą jego planowania bez konsekwencji od strony Zamawiającego

8. W przypadku niedogodności związanych z infrastrukturą szkoleniową (niedostępność Sali, brak podstawowych środków, standard niezgodny z ustaleniami i Małopolskimi Standardami Usług Edukacyjno-Szkoleniowych – dalej MSUES) Grupa Managerska jest zobowiązana do zapewnienia alternatywnego miejsca szkolenia spełniającego standardy MSUES. W przypadku niezaproponowania alternatywnego miejsca Klient ma prawo wszcząć procedurę reklamacyjną

9. Reklamacja związana z jakością prowadzonego warsztatu, nie zostanie rozpoczęta, jeśli Klient nie zaangażuje się w proces szkoleniowy zgodny z oczekiwaniami opisanymi w punkcie 6 niniejszej procedury.

10. Jeśli którykolwiek z opisanych oczekiwań punktu 6 nie zostanie zrealizowany z przyczyn wcześniej ustalonych / Klientowi znanych, ma on prawo do reklamacji.

11. Możliwe formy zadośćuczynienia ze strony Grupy Managerskiej w przypadku uznania reklamacji:

Kary umowne – zapisane w podpisanej umowie
Realizacja dodatkowej formy wsparcia (zdalne coachingi, doradztwo, szkolenie)
Zapewnienie dodatkowych materiałów dydaktycznych
Inne ustalone indywidualnie z Klientem